DINÀMICA PER LA FASE 3



Arribats a aquest punt (Implementació i seguiment del Plà), no paro de donar-li voltes a com seguir explicant les sessions per a que entengueu la seva progressió, ja que per fer més funcional el redactat d’aquesta Fase 3, he englobat les sessions per continguts, no pas per ordre cronològic en el que es realitzen.


Mireu, adjunto el “Timming” d’aquesta Fase tal qual està en el Calendari de Treball

Novembre                SEGUIMENT DE LA FASE 3
Implementació i seguiment del Plà
Sessió 7, 8 i 9  (dies 28 d’octubre, 11 i 25 novembre): col·laboració en el desenvolupament, seguiment del Plà. Reunions amb el professorat implicat per contrastar opinions, posar en comú de les dificultats en què s’han trobat, resposta de l’alumnat... utilitzant explícitament els acords previs respecte les dimensions i indicadors del canvi com a referent/criteri per a la valoració, reforçar les valoracions fruit de la construcció conjunta, reconduir les valoracions negatives cap a propostes a desenvolupar.
Sessió 10, 11, 12 i 13 (dies 4, 11, 18 i 25 de novembre) intervenció directa a l’aula.
Sessió 14 i 15 (dies 11 i 14) Observació a l’aula per fer el seguiment directe i anotar el màxim d’informació del desenvolupament de la U.P. de l’àmbit sociolingüístic .  No he de perdre de vista que l’objecte de seguiment dels canvis i millores és tant per les pràctiques del professor com perls canvis i millores en els aprenentatge i l’actitut dels alumnes.

Com podeu veure:
-    Les sessions 7, 8 i 9 , estan previstes els dies 28 d’octubre, 11 de novembre i 25 de novembre, respectivament i estan en aquest ordre ja que consistiran en les reunions de seguiment que realitzo amb el professorat implicat, per anar compartint impresions, dubtes, entrebancs, per anar fent propostes de millora i anar redefinint el plà.  Per tant les aniré redactant conjuntament a mesura que es vagin realitzant.

-    Paral·lelament a aquestes reunions, les sessions 10, 11, 12 i 13, que corresponen als dies 4, 11, 18 i 25 de novembre, es tractarà el tema de les meves intervencions directes, amb tot el grup, per treballar les emocions i consciència amb tècniques alternatives. Si ho considero oportú, podré fer alguna pinzellada d’alguna de les intervencions individuals que realitzo amb l’alumnat si considero que, amb ella, clarifico algún aspecte que s’hagi de remarcar per a que seguiu el funcionament d’aquestes sessions.

-    Les sessions 14 i 15, que estan previstes per l’11 i 14 de novembre, dies que estan posats amb plena consciència per obtenir informació directa des de la meva perspectiva, on observaré directament el funcionament de la pràctica educativa a l’aula de la Unitat d’Intervenció de l’àmbit sociolingüístic (no he de perdre de vista que l’objecte de seguiment dels canvis i millores és tant per les pràctiques del professor com perls canvis i millores en els aprenentatge i l’actitut dels alumnes), així tindré la meva visió personal per contrastar-la amb la visió dels professors implicats  (en les sessions 8 i 9 dels dies 11 i 25 de novembre).  Si, escau, no descarto fer alguna altra observació abans de la reunió del dia 25,   i alhora podré donar i rebre opinions sobre la meva intervenció directa en les 4 sesisons que realitzo amb tot el grup.

Com podeu veure, en aquesta Fase realitzo un treball transversal, constant, on tot està pautat minuciosament per tal d’obtenir una triangulació d’informació el més fiable i vàlida possible, dotant, així, la intervenció de realisme i funcionalitat per maximitzar la seva efectivitat.  

Per aquest motiu, anirè redactant a mesura que s’executi el treball, englobant les sessions tal i com he pautat inicialment, seguint la dinàmica i les conclusions extretes en cada una interelacionant-les entre si, és a dir, les  dates per ordre cronològic) i dies de la setmana que es duran a terme, les session, la tipologia d’Activitat: Reunió (seguiment amb l’equip de professors implicats), Intervenció directa i Observació directa (per recollir informació de la pràctica educativa de la Unitat d’intervenció en l’àmbit sociolingüístic) i durada, tenen la següent relació:

DATA
DIA
SESSIÓ
ACTIVITAT
DURADA
28 d’octubre
Dimarts
Sessió 7
Reunió (seguiment)
2h
4 de Novembre
Dimarts
Sessió 10
Intervenció directa
2h
11 de Novembre
Dimarts
Sessió 11
Intervenció directa
2h
Sessió 14
Observació directa
2h
Sessió 8
Reunió (seguiment)
2h
14 de Novembre
Divendres
Sessió 15
Observació directa
2h
18 Novembre
Dimarts
Sessió 12
Intervenció directa
2h
25 de Novembre
Dimarts
Sessió 13
Intervenció directa
2h
Sessió 9
Reunió (seguiment)
2h

*De debó espero que entengueu la dinàmica, doncs, el meu objectiu en aquest blog, a part de plasmar la intervenció, seguint les indicacions de la PAC2, és que sigui pràctica, dinàmica i funcional per tots vosaltres, els lectors i  que esdevingui un petit exemple, si ho trobeu encertat, per les vostres accions actuals i/o futures.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Aqui pots deixar qualsevol comentari que et sembli apropiat!